خرید بک لینک
ساخت فروشگاه رایگان
football strike خرید سکه
home theater in Los Angeles
football strike خرید دلار
Barabas Ropa de hombre
خرید جم هی دی
مانومتر ویکا

وبلاگ خسرو

5 نکته برتر در تسلط بر بازاریابی پیامکی


به طور متوسط ​​هر روز تلفن خود را تا 85 بار چک می کند. حتی 80٪ از هزاره ها به تنهایی سریع می گویند که ثانیه ای که بیدار می شوند اعلان های خود را بررسی می کنند. آیا شما مقصر هرکدام از اینها هستید؟ چون مطمئنم هستم همه ما به تلفن های خود وابسته هستیم و دائماً آنها را در نزدیكی داریم ، خواه اینكه ببینیم در گپ های گروهی ، ایمیل یا رسانه های اجتماعی چه خبر است. شما می توانید کاملاً از این مورد به نفع خود استفاده کنید ، خصوصاً اگر تیم شما به دنبال استراتژی های جدیدی برای بازاریابی نام تجاری شما است. این واقعیت که ما به تلفن های خود بسیار اعتماد داریم درهای زیادی را برای آزمایش رسانه ها و تاکتیک های جدید باز می کند. به خصوص وقتی صحبت از بازاریابی پیامکی می شود ، آمار فوق به معنای یک دنیا امکانات است. بنابراین ، بیایید با هم وارد آن جهان شویم! بازاریابی پیامکی اساساً به این معناست که پیام های متنی مستقیماً به تلفن های مصرف کنندگان می روند تا مستقیماً روی آنها تأثیر بگذارند و شخصاً ارتباط بیشتری برقرار کنند. این کمپین ها باعث ایجاد وفاداری و تعامل می شوند در حالی که (در حالت ایده آل) نرخ های باز و تبدیل را به کار می گیرند.

اکنون، ما نمی گوییم بازاریابی ایمیل از گذشته است. آنچه ما می گوییم این است که علاوه بر بازاریابی از طریق ایمیل ، سود بزرگی برای بازاریابی پیامکی نیز می بینیم. بله ، می توانید (و باید) از آنها با هم استفاده کنید. ارسال به روزرسانی های فروش و عرضه محصولات جدید به طور مستقیم از طریق پیام های متنی به مصرف کنندگان ، باعث می شود تا مارک ها راحت تر و استراتژیک تری با مخاطبان خود درگیر شوند. در زیر نکات برتر ما در مورد اجرای بازاریابی پیامکی را کشف کنید


قوانین را دنبال

زمان و مکانی برای قانون شکنی و پیروی از قانون وجود دارد. با پیامک ، قطعاً یک سناریوی پیروی از قانون است. بدون رضایت افراد نمی توانید پیامک ارسال کنید (اگرچه به طور جدی ، این قانون فدرال است!). اگر مبارزات بازاریابی پیامکی خود را با توافق نامه کتبی انتخاب نکنید ، می توانید بازاریابی غیراخلاقی انجام دهید. برای مشترکین خود یک سرویس سهولت انتخاب (و انصراف) داشته باشید تا آنها احساس کنند این دو طرفه است.


مشوق ها را ارائه دهید

چه کسی کد تخفیف را دوست ندارد؟ وقتی شخصی در حال انتخاب کمپین های تلفن همراه شما است ، به احتمال زیاد به دنبال یک پیشنهاد منحصر به فرد برای استفاده در خرید بعدی خود است. ارسال تخفیف انحصاری به عنوان اولین پیام متنی شروع خوبی برای آویز شدن روی مشترکان است. برای اینکه اعضای خود را مشترک و تحت فشار قرار دادن متن های هفتگی خود قرار ندهید ، ادامه مطلب را بخوانید.


تعامل مشتری با خلاقیت را افزایش دهید

خلاقیت باعث ایجاد بازاریابی پیامکی می شود. در ابتدا پذیرفتن تاکتیک عمل محور دشوار است ، اما با افزودن خلاقیت مارک دار ، به مشترکان خود چیزی می دهید که منتظر آن باشند ، حتی اگر تخفیف جدیدی نباشد و در عوض محصول جدید باشد. پیام کوتاه بدون شک بهترین نرخ تعامل را نسبت به سایر رسانه ها دارد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیام های شما از جنبه قابل دسترسی مهم است.

ادغام کانال های دیگر

نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که همه کانال های بازاریابی باید به خوبی با هم کار کنند. بازاریابی پیامکی استثنا نیست ، حتی اگر کاملاً مستقل باشد. باید به خوبی با کمپین های ایمیل و تبلیغات رسانه های اجتماعی ترکیب شود. برای استفاده از ایمیل و بازاریابی پیامکی با هم ، می توانید جریانی ایجاد کنید که به مشتریان پیامک می کند تا ایمیلی را که ارسال نکرده اید به آنها یادآوری کند. یک نمونه خاص از این مورد می تواند ارسال متن ساده ای باشد که حاوی "آیا آخرین ایمیل ما را دیده اید؟" با یک فروش متصل دزدکی نگاه کردن تصویر.


شامل تصاویر ، فیلم ها ، تصاویر GIF و شکلک ها باشید

علاوه بر پیام های متنی عمومی ، ضمیمه کردن تصاویر ، فیلم ها ، gif ها و شکلک ها راهی عالی برای افزودن شعله های شخصی و رسا است. مشترکین شما به زنجیره متن شما پیوسته اند تا از آخرین نسخه های به روز شده و به روزرسانی های فروش برند شما مطلع شوند پیوستن یک گیف یا عکس مربوط به متن شما ، لایه دیگری از هیجان را به وجود می آورد - دقیقاً همان چیزی که مشترکان شما امیدوار بودند. و هر کاری که می کنید ، شکلک ها را فراموش نکنید.


بگذارید بی رحمانه صادق باشم ... بازاریابی پیامکی بدون داشتن قصد و بهترین روش انجام شده ، احساس اسپمی می کند ، اما با رعایت این نکات مطمئن باشید پیام های شما باز نشده و خوانده نمی شوند. اگر خلاقانه گیر افتاده اید ، مرور این منبع را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند پاها را خیس کنید. هنگام ارسال پیام های متنی برای مصرف کنندگان ، گزینه ها بی حد و حصر هستند. خلاق باشید ، شخصی شوید و از همه مهمتر به پیام کوتاه بروید.


برچسب ها : بازاریابی , پیامک , پیام کوتاه ,
+ نوشته شده در جمعه 25 مهر 1399ساعت 17:14 توسط خسرو | | تعداد بازدید :